smluvní podmínky
EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

PROHLÁŠENÍ VÝROBCE

Naše výrobky jsou vyráběny ručně, proto se mohou jednotlivé kusy lišit nejen barevně, ale i drobnou velikostní odchylkou do 1 mm.

U některých výrobků dochází k přirozenému opotřebení, které vychází z podstaty hry a nemůže proto být považováno za důvod k reklamaci.

Hra kubb je založená na úderech jednotlivých součástí o sebe, ztráta původního vzhledu tedy není důvodem k výměně jejích částí.

Při častém používání hry Le Passe-Trappe v klubech a veřejných prostorech se může stát, že některé žetony nedostřelí k polovině hrací desky. Tento jev je způsoben kombinací potu, soli a zbytků kůže, které ulpěly na žetonech. Zapříčiní tak jejich ohlazení, kvůli němuž se žetony přilepí k herní desce. Doporučujeme proto žetony a hrací desku občas otřít nebo žeton obrousit jemným brusným papírem.

Jako výrobce Vám nabízíme možnost dokoupit v našem e-shopu jednotlivé díly, u kterých může dojít k opotřebení.

OBCHODNÍ PODMÍNKY E-SHOPU

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Internetový obchod provozuje společnost Cool Wood s.r.o., která je zároveň výrobcem prodávaného zboží (dále jen “prodávající”). Učiněním závazné objednávky přes e-shop zájemce o zboží (dále jen “kupující”) stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

 

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Prodávající nabízí možnost nákupu přímo z pohodlí domova kupujícího. Objednávat zboží je možné jednoduše pomocí nákupního košíku, v případě specifických přání také pomocí e-mailu. Veškeré ceny uvedené zde na e-shopu platí pouze pro objednávky na adresy v ČR. V případě objednání zboží do jiné země se cena zboží může změnit v závislosti na této zemi. V takovém případě je potřeba o zboží zažádat e-mailem.?Platná e-mailová adresa kupujícího je základním kontaktem, proto si prodejce vyhrazuje nárok tento údaj vyžadovat.?Předmětem smlouvy je pouze zboží potvrzené při vygenerování objednávky. Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí, uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká vlastním dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo na telefonické ověření objednávky a úhradu finanční zálohy kupujícím ještě před potvrzením objednávky.

 

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Ihned po objednání obdrží kupující potvrzení své objednávky e-mailem. Prodávající objednávku zpracuje a do 72 hodin odešle prodávajícímu e-mailem podklady k platbě. O odeslání zásilky je taktéž kupující informován e-mailem, stejně tak v případě jakýchkoliv nejasností.

 

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Kupující má možnost každou objednávku do 24 hodin zrušit a to telefonicky či e-mailem bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby. Pokud naopak prodávající neobdrží platbu za objednané zboží do 14 dnů, bude objednávka zrušena automaticky. Prodávající o této skutečnosti informuje kupujícího e-mailem.

 

5) ZPŮSOBY PLATEB A POŠTOVNÉ

Za objednané zboží může kupující zaplatit předem na účet, hotově při osobním převzetí na adrese prodávajícího, nebo dobírkou při dodání přepravní službou.

 

Dobírka je zpoplatněna (u PPL i u České pošty) částkou - 40 Kč

Přeprava PPL i Českou poštou balíkem do ruky se řídí tímto ceníkem:

Váha balíku  do 10 kg = 130 Kč

Váha balíku 10- 20 kg = 170 kč

Při hmotnosti nad 20 kg bude cena poštovného stanovena individuálně podle platného ceníku PPL a České pošty.

Nabízíme také možnost okamžitého dodání zboží naším vozem. Tato nabídka je výhodná zvláště pro kupující z hlavního města Prahy a okolí. Cena je vypočítána na základě ujeté trasy výpočtem  9 Kč (cena s DPH) za 1 km.


Pokud chce kupující zaslat produkt do zahraničí, je potřeba nejprve dohodnout individuální dodací podmínky (způsob platby, poštovné i balné). Veškeré záležitosti ohledně plateb lze konzultovat na adrese fakturace@coolwood.cz

 

6) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je od 2 do 7 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nelze odeslat do 7 dnů od přijetí platby, prodávající bude kupujícího neprodleně informovat.

7) VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Prodávající v případě potřeby vymění kupujícímu nepoužité a nepoškozené zboží za jiný druh. Kupující má právo na vrácení zboží bez známek používání do 14 dnů od jeho doručení. Zboží stačí zaslat doporučenou zásilkou (ne na dobírku) na adresu prodávajícího. Náklady spojené s výměnou a nebo vrácením zboží nese v plné výši kupující.

 

8) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace prodávající vyřídí ke spokojenosti kupujícího individuální dohodou a to v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu. Za vady vzniklé přepravcem prodávající neručí a je potřeba je řešit neprodleně s dopravcem.

Na veškeré zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se naopak nevztahuje na vady způsobené:

Nesprávným zacházením, použitím k jiným účelům, než je uvedeno v návodu k výrobku, nesprávným skladováním a běžným opotřebením, na které výrobce upozorňuje ve svém prohlášení.Výrobky z přírodního dřeva (převážná část výrobků v e-shopu), nesmějí být celé nebo jejich části vystaveny kontaktu s ohněm a zvýšenou teplotou nebo vlhkostí, nepřiměřené síle a tlaku.

 

Postup při reklamaci:

1) Kupující informuje prodávajícího o reklamaci e-mailem, či písemně.

2) Kupující zašle zboží jako doporučený balík (ne na dobírku) na adresu prodávajícího.

3) K balíku kupující přiloží kopii e-mailu či reklamačního dopisu (kde musí být uveden důvod reklamace) , adresu, e-mailovou adresu a doklad o nabytí reklamovaného zboží.

4) Prodávající vyřídí reklamaci co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží prodávajícím.